fredag 9 januari 2015

Racer

Nu är det gjort, jag har skaffat en racer. Egentligen var det ett tag sedan, men nu var det dags att skriva om det. Efter mycket eftertänksamhet slog jag till på en Felt F85 Tiagra 2014 - Galaxy Black. Shimano Tiagra växlar och drivlina. Aluminium ram och framgaffel i kolfiber. Jag la även till ett par Shimano PD-A520 SPD Sport-pedaler, tempopinnar, och dubbla flaskhållare. När cykeln kom från Wiggle.se så var styrlindan och sadeln till min förvåning vit, vilket faktisk var bättre än svart.



Det blev även en trainer, Tacx Blue Matic. Mer uppdateringar om trainern och lite bilder på cykeln kommer i framtiden när jag hunnit cykla lite mer.

Nu är jag i alla fall lite mer redo för sommarens cykelutmaningar:
– Tour of Kalmar och Kalmar Mini Tri.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar